APLS Αναλυτικό πρόγραμμα

ADVANCED PAEDIATRIC LIFE SUPPORT (APLS)

 /o:p

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  

Πρώτη μέρα 

 /o:p

08.45 – 09.00 Εγγραφές και ΚΑΦΕΣ

 /o:p

09.00 – 09.15 Συνάντηση με τους μέντορες

 /o:p

09.15– 09.30 Καλωσόρισμα καιστόχοι    

09.30– 10.00 Διάλεξη: Αναγνώριση του Βαρέως Πάσχοντος Παιδιού 

 /o:p

10.00– 10.30 Επίδειξη καιγενική ματιά: BασικήΥποστήριξη της Ζωής 

 

10.30– 10.50 Διάλεξη: Αεραγωγός& Αναπνοή 

 /o:p

10.50– 11.05 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ- ΚΑΦΕΣ

 /o:p

11.05– 11.35 Διάλεξη καιΕπίδειξη: Αντιμετώπιση της καρδιακής ανακοπής 

 /o:p

11.35– 11.55 Επίδειξη: Αναζωογόνησηνεογνού  

 /o:p

11.55 – 12.55 ΣταθμοίΔεξιοτήτων:Βασική και Προχωρημένη Υποστήριξη Ζωής

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΓΕΥΜΑ)

 /o:p

 /o:p

Σταθμός Δεξιότητας 

11.55 – 12.25

12.25 – 12.55

13.35 – 14.05

14.05 – 14.35

 /o:p

Χειρισμοί αεραγωγού 1 

 /o:p

A

 /o:p

C

 /o:p

Χειρισμοί αεραγωγού 2 

 /o:p

B

 /o:p

D

 /o:p

Bασική Υποστήριξη Ζωής 

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

Απινίδωση & Καρδιακοί Ρυθμοί  

 /o:p

D

 /o:p

C

 /o:p

B

 /o:p

A

 /o:p

12.55 – 13.35 ΓΕΥΜΑ

 /o:p

13.35 – 14.35 ΣταθμοίΕπίδειξης Δεξιοτήτων:Βασική και Προχωρημένη Υποστήριξη

 Ζωής - συνέχεια - (δείτε τον ανωτέρω καταμερισμό)

 /o:p

14.35 – 14.50 Επίδειξη: ΚαρδιακόΣενάριο 

 /o:p

14.50 – 17.05 ΕκπαιδευτικάΣενάρια:(4 σταθμοί των 30 λεπτών) 

 (συμπεριλαμβάνεται 15λεπτοδιάλειμμα για καφέ): 

 

 /o:p

 /o:p

14.50 – 15.20

15.35 – 16.05

16.05 – 16.35

16.35 – 17.05

 /o:p

Καρδιακό Σενάριο 1  

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

Καρδιακό Σενάριο 2 

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

Καρδιακό Σενάριο 3 

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

Καρδιακό Σενάριο 4  

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

17.05 – 17.15 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ - ΚΑΦΕΣ

 /o:p

17.15 – 18.35 Εξέταση πρακτικών δεξιοτήτων

· Βασική Υποστήριξη ζωής

· Απινίδωση

· Αεραγωγός

 /o:p

18.40 – 19.10 ΣυμβούλιοΕκπαιδευτών

 /o:p

 ΔΕΙΠΝΟ (η ώρα και ο τόπος θα ανακοινωθούν)

 /o:p

 /o:p

Δεύτερη μέρα

 /o:p

08.30- 09.05 Διάλεξη: Το παιδί με αναπνευστικά προβλήματα 

 /o:p

09.05- 09.40 Διάλεξη: Το παιδί σε σοκ  

 /o:p

09.40 – 09.55 ΤΣΑΙ/ΚΑΦΕΣ και συνάντηση με τους μέντορες

 /o:p

09.55- 10.10 Διάλεξη: Τοπαιδί με διαταραχές της καρδιακής συχνότητας ή του ρυθμού 

 /o:p

10.10– 10.35 Διαδραστικήσυνεδρία: Tοπαιδί με διαταραχή επιπέδου συνείδησης 

 /o:p

10.35- 10.50 Διάλεξη: Tο παιδί με σπασμούς  

 /o:p

10.50 – 14.30 Φροντιστήρια  για το Βαρέως Πάσχον Παιδί (6 σταθμοί των 30λεπτών)

[συνεχίζεται μετά το γεύμα]

 /o:p

 /o:p

 /o:p

 /o:p

10.50 -

11.20

 /o:p

11.20 – 11.50

 /o:p

11.50 – 12.20

 /o:p

12.20 – 12.50

 

13.30 – 14.00

 /o:p

14.00 – 14.30

 /o:p

Υγρά & Ηλεκτρολύτες 

 

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

 /o:p

 /o:p

D

 /o:p

 /o:p

 /o:p

C

 /o:p

Οξεοβασική ισορροπία 

 

 /o:p

 /o:p

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

 /o:p

 /o:p

Σηπτικό παιδί 

 

 /o:p

B

 /o:p

 /o:p

 /o:p

A

 /o:p

 /o:p

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

Διαλογή(Triage) 

 

 /o:p

D

 /o:p

 /o:p

 /o:p

C

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

 /o:p

 /o:p

Νευρολογική εκτίμηση 

 

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

 /o:p

 /o:p

 /o:p

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

Σταθεροποίηση και Διακομιδή 

 

 /o:p

 /o:p

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

B

 /o:p

 /o:p

 /o:p

A

 /o:p

 /o:p

12.50 – 13.30 ΓΕΥΜΑ

 /o:p

13.30 – 14.30 Φροντιστήρια  για το Βαρέως Πάσχον Παιδί (συνέχεια)

 /o:p

14.30 – 14.45 Επίδειξη Σεναρίου Βαρέως Πάσχοντος Παιδιού 

 /o:p

 /o:p

 /o:p

 /o:p

 /o:p

 /o:p

 /o:p

14.45 – 17.00 Εκπαιδευτικά Σενάρια: (4 σταθμοί των 30λεπτών) (συμπεριλαμβάνεται 15λεπτο διάλειμμα γιακαφέ) 

 

 /o:p

 /o:p

14.45 – 15.15

15.15 – 15.45

16.00 – 16.30

16.30 – 17.00

 /o:p

Σενάριο Βαριάς Νόσου 1 

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

Σενάριο Βαριάς Νόσου 2  

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

Σενάριο Βαριάς Νόσου 3 

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

Σενάριο Βαριάς Νόσου 4 

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

 /o:p

17.00– 17.30 Διάλεξη:Συστηματική προσέγγιση βαριά τραυματισμένου παιδιού 

 /o:p

17.30– 17.50 Διαδραστικήσυνεδρία: Tοπαιδί με κάκωση του θώρακα 

 /o:p

17.50– 18.00 Διάλεξη: Tο παιδί με κοιλιακήκάκωση

 

18.00– 18.10 Διάλεξη: Tο παιδί με κάκωση στησπονδυλική στήλη 

 /o:p

18.10– 18.30 Διαδραστικήσυνεδρία: Tοπαιδί με κρανιοεγκεφαλική κάκωση 

 /o:p

18.30– 18.50 Διάλεξη:Το παιδί με εγκαύματα  

 /o:p

18.50– 19.00 Διάλεξη: Τοπαιδί σε παρ’ ολ’ιγον πνιγμό 

 /o:p

19.00 ΣυμβούλιοΕκπαιδευτών

 /o:p

 /o:p

Τρίτη μέρα

 /o:p

08.30– 08.40 Συνάντηση με τους μέντορες

 /o:p

08.40- 09.00 Επίδειξη: ΣενάριοΤραύματος  

 /o:p

09.00 – 11.55 Σταθμοί δεξιοτήτων  Σοβαρού τραύματος:

(4σταθμοί των 40 λεπτών – συνεχίζονται και μετά τον καφέ)

 /o:p

 /o:p

 /o:p

09.00 – 09.40

09.40 – 10.20

10.35 – 11.15

11.15 – 11.55

 /o:p

Αγγειακή Πρόσβαση (Seldinger/IO/UVC) 

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

Ακτινολογία 

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

Εφαρμογή αυχενικού κηδεμόνα & Ακινητοποίηση 

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

Θωρακικές Παρεμβάσεις, κρικοθυροειδοτομή με βελόνα , επίδειξη χειρουργικού αεραγωγού 

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

11.55 – 12.10 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ – ΚΑΦΕΣ

 /o:p

12.10 – 14.10 ΕκπαιδευτικάΣενάρια Τραύματος 

 /o:p

 /o:p

 /o:p

 /o:p

12.10 – 12.40

12.40 – 13.10

13.10 – 13.40

13.40 – 14.00

 /o:p

Σενάριο Τραύματος 1  

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

Σενάριο Τραύματος 2 

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

Σενάριο Τραύματος 3 

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

B

 

Σενάριο Τραύματος 4 

 /o:p

B

 /o:p

C

 /o:p

D

 /o:p

A

 /o:p

14.10 – 14.45 ΓΕΥΜΑ

 /o:p

14.45 – 16.45 Εξετάσεις

· Ερωτηματολόγιο πολλαπλής επιλογής ΜCQ

· Σενάρια

· Επανεξέταση όπουχρειάζεται

 /o:p

Ώρα MCQ Paper

 /o:p

Α/Α υποψηφίων

14.45 – 15.45

01 – 16

15.45 – 16.45

17 - 32

 /o:p

Εικονικά ΣενάριαΏρα 14.45 – 16.45

 /o:p

 /o:p

16.45– 17.30 ΚΑΦΕΣ &Συμβούλιο Εκπαιδευτών

 /o:p

17.30 Αποτελέσματα και Συνάντηση Υποψηφίων &Μεντόρων στην αίθουσα διαλέξεων